Vyhledávání


Novinky

Mistrovství České Republiky Bíglů 2011

02.10.2011 00:00
Letošní sezónu mistrovských závodů jsme zakončili Mistrovstvím České Republiky Bíglů 2011. Víceméně úspěšně, spíše tedy více :))

Klubová výstava Border Kolií, Zbraslav u Brna

24.09.2011 18:12
Sam se zúčastnil své úplně první výstavy a dopadl nad svá očekávání! :) A že mu to předvádění šlo! :)

Mistrovství České Republiky mládeže 2011, Praha

18.09.2011 00:00
V tomto víkendu proběhlo mistrovství ČR mládeže 2011. Odjeli jsme velmi spokojení :))

Mistrovství České Republiky 2011, Žamberk

11.09.2011 00:00
Chtě nechtě jsme se zúčastnili mistrovství ČR v Žamberku. Dopadlo nad míru všech mých očekávání! :) Povídání s fotečkou v zážitcích.

Vánoční závody, Hodonín

04.09.2011 00:00
První neoficiální závody, kde jsem závodila s oběma psy! :) V zážitcích opravdu rozsáhlé povídání.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

TOPlist

5.-6.6.2011, Cup Mania, Slovensko

06.06.2011 00:00

Na tento víkend jsem se hodně těšila :) Tedy, kromě toho, že si konečně normálně zazávodím jsem s sebou totiž vzala i Sama.

Sobota: na místo určení jsme dorazili poměrně brzy, tudíž jsem stihli zabrat jeden ze skvělých míst k postavení stanu. Odpoledne, když nejvíc prahlo slunce mi ale to místo už tak skvělé nepřipadalo :D Nicméně, nastěhovali jsme se do škvíry mezi parkury, tudíž jsme viděli i na jeden i na druhý :3 Konkurence nebyla příliš početná, jak bych očekávala, na místo toho však byla na dost vysoké úrovni. A co si budem povídat, Clejík mezi šeltičkama moc neperlí :D
Jumping: 1. během soboty byl jumping. Podle mě docela jednoduché. Všechno jsem stíhala, když jsem se rozběhla, tak jsem byla 5 metrů před Cleem, a tak jsem ho hrozně moc ukecaně začala povzbuzovat :D Během běhu bylo možno zaslechnout kromě "Dělej!" a "Makej!" taky "Achjo, ty si pomalý kokane!" apod. :D Bohužel, při otočce a vyslání do tunýlku Cleo neskočil překážku, protože jsem mu moc utekla :( Odmítnutí. Ale doběhli jsme! Umístění... 14.? Myslím.
Agility: to se mi moc nelíbilo x\ Dost technické, Cleo umí při točení ze špatného úhlu i shodit a jedno takové nehezké točení tam bylo nevyhnutelné. Ale doběhli jsme nakonec bez chybky :) Povzbuzován byl dostatečně, tak jsem očekávala nějaké pěkné umístění. A bylo pěkně nepěkné! :D 4. místo! Aaachjoo! :D
Zkouška MA3: sranda :D Splněno máme, pohlídala jsem si zónečky. Čistěě :3 Umístění: 7. místo? Tuším...
Samík byl celý den úžasný! Při minulém pobytu ve stanu ho chtěl docela rozkousat. Tentokrát však ne-e :) Bylo hodně horko, a tak byla jeho spotřeba energie značně snadnější :)
Počasí bylo v sobotu hroznéé :( Horko, že i mouchy chodily pěšky! A jak to snášel Cleo se raději ani neptám, funěl hodně a rychlost hrozná... Příště mu donesu větrák :))

Neděle: přijeli jsme opět vcelku brzy. Stan jsme opět postavili na stejném místě na jako včera a nezbývalo než se těšit až závody začnou :)
Jumping: Prvním závodem byl opět jumping. Dráha velmi snadná, Clejíka jsem stihla úplně všude (jaké překvapení :D), zase byl hrozně pomalý, zase jsem ho popoháněla všema svýma hlasivkama a nakonec nám to vyneslo tuším 7. místo. Nepamatuju -^,^-
Agility: Druhým závodem bylo agility. Inu, dráha těžší, pár chytáků by se tam našlo. Ale s Clejíkem jsme to profrčeli :D Čiště, umístění nepamatuju (do 3. místa tedy určitě ne :D).
Zkouška MA3: No a naposled - zkouška MA3. Dost šikovná dráha, pro rychlejší psy asi trochu krkolomné :3 Tak jsme to profrčeli čistě :) 4. místo. Opět ;)
A součet obou dní: 4. místo. Už jsem se zmínila, že miluju čtvrtá místa? :D
Samík byl opět celý den úplné zlatíčko :)) Oba dny jsem ho trénovala v obíhání předmětů (stromů) a povelu zůstaň (a s ním spojeným vypouštěcím povelem). A můžu říct, že mu to šlo výborně! :) Proběhl si také bočnice (bez tyčky samo) a očichal tunel (neproběhl) :) Však on se dočká :P

Dodatek: Cup Mania, já takový Cup Maniac a nemám ani jeden Cup! Jak nefér x(