Vyhledávání


Novinky

Mistrovství České Republiky Bíglů 2011

02.10.2011 00:00
Letošní sezónu mistrovských závodů jsme zakončili Mistrovstvím České Republiky Bíglů 2011. Víceméně úspěšně, spíše tedy více :))

Klubová výstava Border Kolií, Zbraslav u Brna

24.09.2011 18:12
Sam se zúčastnil své úplně první výstavy a dopadl nad svá očekávání! :) A že mu to předvádění šlo! :)

Mistrovství České Republiky mládeže 2011, Praha

18.09.2011 00:00
V tomto víkendu proběhlo mistrovství ČR mládeže 2011. Odjeli jsme velmi spokojení :))

Mistrovství České Republiky 2011, Žamberk

11.09.2011 00:00
Chtě nechtě jsme se zúčastnili mistrovství ČR v Žamberku. Dopadlo nad míru všech mých očekávání! :) Povídání s fotečkou v zážitcích.

Vánoční závody, Hodonín

04.09.2011 00:00
První neoficiální závody, kde jsem závodila s oběma psy! :) V zážitcích opravdu rozsáhlé povídání.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

TOPlist

17.-18.9.2011, Mistrovství České Republiky mládeže 2011, Praha Kyje

25.09.2011 17:40

Na mistrovství mládeže jsem se hodně těšila. Konečně jsem se cítila, že jsme s Cleem dostatečně připravení na zaútočení na titul mistra v jednotlivcích. A protože jsme o týden dříve na MČR v Žamberku získali titul vícemistra v jednotlivcích, cítila jsem se opravdu připravená.
Do Prahy se s námi jel kouknout i Sam, chovatelka slíbila, že se na něj dojde mrknout :)
Popravdě, byla jsem trochu zklamaná když jsem zjistila, že MČRM bude v Kyjích. Na začátku roku tam totiž probíhali kvalifikační závody juniorů, tak jsem areál už znala. Je pravda, že nedaleko je řeka k osvěžení psů, že kantýna nabízela mnoho chutných pokrmů (i obědy v případě objednávky), že jsou tam fajn lidi, ale i přesto, areál mi přijde hodně malý. Do první řady se dostali jen rychlí majitelé stanů. Stadion v Třebíči byl mnohem lepší a ráda bych se tam zase někdy vrátila.


Naše družstvo: Nikol Mrázová & Bígl Cleo z Panství Offenheim, Lenka Prokešová & Pyrenejský ovčák Dakota z Tylenu Moravia (která nasazovala trestné body za čas úplně všem :)), Jana Mrázková & Border Teriér Billy a jako poslední ale neméně důležitý člen družstva: Dominika Kohoutová s Čínským Chocholatým psem Dany :) Jmenovali jsme se "Risk, Zisk anebo Disk", moc se mi to líbilo, protože to docela vystihovalo :D Ostatně jediní, kdož jsme se za celý víkend z našeho družstva DISkli jsme byli my (já a Cleo) :D
Oba běhy jsem startovala jako poslední, takže jsem měla dobrý přehled o našem výsledku.


Sobota:
Půl dne bylo chladno, což přispělo ke Cleovým výsledkům. K večeru už bylo horko, což k výsledkům moc nepřispělo...
První běh: hra: závody začaly jednoduchou bodovou hrou gampler. Doběhli jsme na 9. místě se 45 body. Nakonec jsem běžela úplně jinak než jsem si to původně prošla, ale povedlo se nám to hezky :)
Druhý běh: agility družstev: epochálně jednoduchý parkur. Chápu, že se závodů účastnili i děti, ale 4 rovinky? To bylo na úrovni A0, takže opravdu mínus bod! S Cleem jsme doběhli čistě, v družstvu jsme měli nejrychlejší čas, v přepočtu na jednotlivce jsme byli 4. a díky skvělým výsledkům celého družstva jsme skončili na 2. místě těsně za vítězi :)
Třetí běh: jumping jednotlivců: Už bylo celkem horko, ale i tak Cleo podal moc hezký výkon. Z látkového tunelu mi skoro minul skočku, ale i tak jsme doběhli čistě. Doběhli jsme to na 8. místo.

Neděle:
První běh: agility jednotlivců: Už to nebyl tak jednoduchý parkur, ale přesto, až na vlásenku to byly opět ty rovinky.
Druhý běh: jumping družstev: tohle na mě bylo moc. Celý víkend jsem hlásala, že kdo se na těchto parkurech dokáže DISknout, tak mu osobně pogratuluji, protože dokázal nemožné. No a jak už to bývá (lidově jak na sviňu) jsme na parkuru měli DISkotéku právě my :D Všichni 3 členi družstva doběhli, Lenka s pyraňkou čistě, což znamenalo, že celkový čas družstva bude velmi dobrý! Jen Janča s Billym se dopustili chybky, ale to vůbec nevadí :) Na start jsem šla hoodně vysmátá a chtěla si parkur užít. Jenže co se nestalo. Zapomněla jsem dráhu. To se mi stává, ale díky číslům se dokážu bez problémů a bez povšimnutí chytit a vrátit se do hry. Nojo, to by tam to číslo ale muselo být! :D Bohužel "moje" číslo 11 odsunuli za číslo 5, takže nešlo vidět. A já šla 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 6, 7,... :D Bohužel no... Ale i přesto jsme v tomto běhu skončili na nejkrásnějším 1. místě! Díky šikovným členům našeho družstva :)

Součet jednotlivců: Ačkoliv jsme oba běhy doběhli čistě a jak nejrychleji to šlo, příliš jednoduché parkury si vybraly rychlejší vítěze a my jsme skončili na 5. místě. Oproti loňskému ročníku byly ty parkury opravdu ostudné (loni: 1. + 2. místo čistě, 3. místo 4,9 tr.b., letošní ročník do 5. místa minimálně - 0 tr.b.). Ačkoliv se jednalo o mistrovství mládeže, kde byly i A1 a děti, očekávala jsem od parkurů jakousi prestiž a ne závod o to, kdo doběhne nejrychleji a komu nespadne laťka. Když děcka nezvládnou složité parkury, ať na mistrovství nejezdí! Byla jsem hooodně zklamaná úrovní parkurů a doufám, že se to zlepší. O hodně! Agility není jen o rychlosti, o níž parkury rozhodně byly! Ale my to nevzdáme a jednou toho mistra v jednotlivcích získáme! :))
Součet družstev: Protože se družstvo startující ze sobotního 1. místa DISklo, stali jsme se po dlouhém očekávání a napětí Mistry ČR mládeže 2011 v drusžtvech. Já a Cleo již tento titul máme, z roku 2009.

Mockrát děkuju svému družstvu :)) Taky Clejíkovi za parádní výkony a jeho ready náladu! :)

A překvápko? Videa budou, brzy ;))