Vyhledávání


Novinky

Mistrovství České Republiky Bíglů 2011

02.10.2011 00:00
Letošní sezónu mistrovských závodů jsme zakončili Mistrovstvím České Republiky Bíglů 2011. Víceméně úspěšně, spíše tedy více :))

Klubová výstava Border Kolií, Zbraslav u Brna

24.09.2011 18:12
Sam se zúčastnil své úplně první výstavy a dopadl nad svá očekávání! :) A že mu to předvádění šlo! :)

Mistrovství České Republiky mládeže 2011, Praha

18.09.2011 00:00
V tomto víkendu proběhlo mistrovství ČR mládeže 2011. Odjeli jsme velmi spokojení :))

Mistrovství České Republiky 2011, Žamberk

11.09.2011 00:00
Chtě nechtě jsme se zúčastnili mistrovství ČR v Žamberku. Dopadlo nad míru všech mých očekávání! :) Povídání s fotečkou v zážitcích.

Vánoční závody, Hodonín

04.09.2011 00:00
První neoficiální závody, kde jsem závodila s oběma psy! :) V zážitcích opravdu rozsáhlé povídání.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

TOPlist

1.-2.10.2011, Mistrovství České Republiky Bíglů 2011 + Opsion 021, Havlovice

02.10.2011 11:32

Stalo se... Mistrovství České Republiky Bíglů 2011. Jeli jsme se pokusit obhájit titul Mistra v jednotlivcích a i v družstvech :) Bylo nám přáno, s Danou Strakovou jsme dvojici tvořili stejně jako loni.
K organizaci závodů bych měla pár výhrad. Jednodenní mistrovství? To byl hodně špatný nápad. Konkrétně já a Cleo jsme právě v sobotu vstali špatnou nohou. Že se MČRB konalo v rámci závodu Opsion mi nevadilo. Ale mohlo být oba dny. Součet jednotlivců se sčítal z běhu agility a jumping a dvojic pouze z agility. Což nebylo tak úplně objektivní.

Sobota, Mistrovství České Republiky Bíglů 2011 + Opsion 021:
Jumping: Běhavý a vzdušný parkur nepostrádající i technické části a pár chytáků - prostě parkury, které jsou teď IN :D Nicméně od pohledu se mi to zdálo docela jednoduché. Ovšem u části s tunelem jsem silně podcenila Cleovu rychlost a za tunelem nastala srážka. O Clejíka jsem tak nějak skoro zakopla, naštěstí jsme se tak nějak šikovně srazili a rozhodčí nám to nemávla, jelikož ke kopnutí nebo něčemu takovému nedošlo. Ovšem odmítnutí před skočkou už bylo tak nějak nevyhnutelné :D Kdybych víc u tunelu zabrala, měli bychom jasné 1. místo a jistojistě nejrychlejší bíglí čas v medíkách - odmítnutí nám nabralo pár vteřin :( Nicméně, doběhli jsme na 5. místě.
Zkouška MA3: Docela hezké, až na nebezpečný tunel pod áčkem. Měla jsem v úmyslu Clea nechat trochu odběhnout a pak ho na áčko jen vytlačit. Nějak jsme se ale nepochopili - Cleo nevyběhl, nepodařilo se mi ho na áčko dostatečně vytlačit, Cleo se vrátil a vletěl do tunelu :D Ale co už :D Takže DIS.
Agility: Moc pěkný parkur :) Jenže co se nestalo - Clejík shodil 1. skočku a k tomu navíc skočil zónu x( Zbytek parkuru jsme doběhli moc hezky. Takže to znamená jediné - na zónečky budeme vracet a od 1. skočky si budeme dávat větší odstup. Snad už se to nestane... Doběhli jsme na 6. místě.

Výsledky:
Mistrovství České Republiky Bíglů 2011, jednotlivci: 3. místo, 2. Vícemistr České Republiky Bíglů 2011
Mistrovství České Republiky Bíglů 2011, dvojice: 2. místo, Vícemistr České Republiky Bíglů 2011
Dále: Beagle Club České Republiky nás ocenil titulem Aktivní Šampion Beagle Clubu 2011!

Neděle, Opsion 021:
Jumping: Jeej, tak tohle se nám teda povedlo :D Celý parkur jsme běželi hezky, ale jeden chyták nás přecejen dostal... Ze slalomu strašně lákal tunel a i když jsem volala, nechtěně jsem Clea do tunelu vytlačila s vědomím, že stihnu francku. Francku jsem stihla, ale ta už mi byla prd platná, když jsme byli DIS :D Nojono... Jinak to byl docela nehezký parkur - možná až moc chytáků :\
Zkouška MA3: Tu jsme dali celkem s přehledem čistě, 8s rezerva, takže 2. místo, splněno :)
Agility: Nějak si nemůžu vzpomenout, co to bylo za parkur, ale běželi jsme hezky, pač nám to přineslo krásné 2. místo! :)